مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-05اقتصادي

شرکت های توسعه گرا کشور را بسازند/پروژه انتقال آب توسط مدیرانی شجاع اجرا شد


شرکت های توسعه گرا و صنعتی و معدنی باید کشور را بسازند نمونه آن پروژه انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران است که شرکت ها حاضر شدند برای بقای خود و مردم سرمایه گذاری کنند تا آب را از کیلومترها انتقال دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، علیرضا رزم حسینی امروز در آیین افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس به سیرجان اظهار داشت: امروز روز تاریخی است و روز مبارک ملت ایران است، این پروژه از نادر پروژه هایی است که در منطقه خاورمیانه اجرا شده و بزرگترین پروژه آبی خاکی ایران است که افتتاح شده است و پروژه های بعدی هم افتتاح خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: همان طور که گذشتگان ما بیش از دو هزار سال پیش با فناوری آن روزگار قنواتی را در دل فلات مرکزی حفر کردند و آب را به روی زمین آوردند برای حیات در طول تاریخ، امروز نسل ما در عصر جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین پروژه انتقال آب از دریا به فلات مرکزی را اجرا کردند و برای نسل آیده و ایران به یادگار خواهند گذاشت.

رزم حسینی با بیان اینکه شعار ما می توانیم در این پروژه محقق شد، تصریح کرد: یک پروژه باورنکردنی که امروز حیرت و شگفتی همگان را به دنبال دارد همین پروژه انتقال آب از خلیج فارس است در حالی که روز اول خیلی ها منفی گرایانه به این پروژه نگاه می کردند، امروز مفتخر هستیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های توسعه گرا کشور را بسازند/پروژه انتقال آب توسط مدیرانی شجاع اجرا شد

شرکت های توسعه گرا کشور را بسازند/پروژه انتقال آب توسط مدیرانی شجاع اجرا شد