مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-05اقتصادي

صنایع باید بتوانند از آب شیرین استفاده کنند


وزیر صمت با اشاره به طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویری گفت: استفاده از این آب برای تمامی صنایع به صرفه است و باید امکان استفاده همه صنایع از آب شیرین فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رزم حسینی صبح پنجشنبه در مراسم بهره برداری از مرحله نخست طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویری بیان داشت: امروز روز تاریخی و مبارکی برای ملت ایران است زیرا شاهد بهره برداری از این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه آبی و خاکی کشورمان هستیم.

وی افزود: همانطور که پیشینیان ما بیش از 2 هزار سال پیش قنواتی را برای اهداف کشاورزی و شرب حفر کردند امروزه نسل ما نیز بزرگترین پروژه انتقال آب را اجرا کرد که این پروژه میراثی برای نیز آیندگان خواهد بود.

وزیر صنعت معدن و تجارت با عنوان اینکه شعار ما می توانیم امروز در این پروژه محقق شده است، گفت: روز اول کسی این پروژه را باور نمی کرد و حتی عده ای در راستای اجرای آن منفی گرایی می کردند و معتقد بودند این پروژه بی ثمر است ولی امروز مفتخریم که شاهد افتتاح آن هستیم.

رزم حسینی تصریح کرد: باعث افتخار ما است که در راستای اجرای این پروژه حتی یک ریال هم از دولت دریافت نکردیم و پروژه تنها با کمک بخش خصوصی اجرا شد و شرکت های توسعه گرا، صنعتی و معدنی برای بقا خود و بقای مردم حاضر شدند سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع باید بتوانند از آب شیرین استفاده کنند

صنایع باید بتوانند از آب شیرین استفاده کنند