مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 10:002020-11-05سياسي

اجرای طرح «رحمت» برای تربیت زندانیان حافظ قرآن در زنجان


مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: با اجرای طرح مودت، 600 حافظ قرآن در بین مددجویان زندان های استان تربیت می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: با اجرای طرح مودت، 600 حافظ قرآن در بین مددجویان زندان های استان تربیت می شود.

محمد جوادی ظهر امروز (15 آبان ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان، اظهار کرد: طرح رحمت به منظور تربیت 600 حافظ قرآن در بین مددجویان زندان های استان در دستور کار قرار گرفته است؛ چراکه تجربه نشان می دهد پرداختن به امور تربیتی، دینی و تقویت معنویت بازگشت آن ها به زندان و تکرار جرم را به حداقل می رساند.

وی عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای تبدیل زندان ها به آموزشگاه نیکی ها را از اهداف طرح رحمت برشمرد و گفت: تقویت باورهای دینی، توسعه و تعمیق فرهنگ نماز و قرآن، توسعه برنامه های اصلاح و تربیت و ارائه آموزش های عمومی و تخصصی متناسب با نیاز جامعه هدف از دیگر محورهای این طرح است.

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان، با اشاره به اینکه جمعیت زندان های استان 2500 نفر است، ادامه داد: کسانی که در این دوره ها شرکت و گواهی مربوطه را اخذ و در آزمون نمره قبولی را کسب کنند از طرح های تشویقی شامل مرخصی تا عفو موردی بهره من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «رحمت» برای تربیت زندانیان حافظ قرآن در زنجان

اجرای طرح «رحمت» برای تربیت زندانیان حافظ قرآن در زنجان