مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 10:502020-11-05سياسي

نماز جمعه در 7 نقطه استان مرکزی لغو شد/اعمال پروتکل های سختگیرانه در اراک


مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: اقامه نماز جمعه این هفته 16 آبان ماه در هفت نقطه استان لغو شده و در اراک نیز با اعمال پروتکل های سختگیرانه برگزار می شود.

- ایسنا/مرکزی مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: اقامه نماز جمعه این هفته 16 آبان ماه در هفت نقطه استان لغو شده و در اراک نیز با اعمال پروتکل های سختگیرانه برگزار می شود.

حجت الاسلام هادی میرزایی امروز پنجشنبه 15 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن برخی نقاط استان مرکزی در وضعیت بحرانی شیوع بیماری کرونا نماز جمعه این هفته در هفت نقطه استان مرکزی از جمله شهرهای ساوه، خمین، دلیجان، نوبران، نراق، آوه، قورچی باشی اقامه نخواهد شد.

وی با اشاره به محدود شدن جمعیت در برگزاری نماز جمعه این هفته اراک نیز افزود: نماز جمعه این هفته شهرستان اراک نیز با اعمال محدودیت ها و پروتکل های سختگیرانه با حداکثر 100 نفر جمعیت برگزار خواهد شد.

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به توصیه هایی که قرار است نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته در خطبه ها ایراد کند، گفت: تبیین منویات مقام معظم رهبری مبنی بر به میدان آمدن جوانان و آحاد مردم برای کنترل شیوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه در 7 نقطه استان مرکزی لغو شد/اعمال پروتکل های سختگیرانه در اراک

نماز جمعه در 7 نقطه استان مرکزی لغو شد/اعمال پروتکل های سختگیرانه در اراک