مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-05اجتماعي

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز در آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز  با حضور پررنگ نیروی انتظامی استان خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز  با حضور پررنگ نیروی انتظامی استان خبر داد.

احمد حمزه زاده در دیدار با سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات این نهاد انتظامی در برخورد با فعالیت های غیر مجاز حوزه گردشگری استان، گفت: از ابتدای سال جاری نظارت گشت های تلفیقی بر فعالیت گروه های گردشگری، مراکز اقامتی و پذیرایی با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، تشکل های حرفه ای گردشگری و میراث فرهنگی استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

وی با بیان این که با حضور نیروی انتظامی در گشت های تلفیقی ناظر بر عملکرد حوزه گردشگری، شاهد کاهش تخلفات و ارتقا سطح کیفی خدمات در این زمینه بوده ایم، ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دنبال شیوع کووید-19 و لزوم رعایت ضوابط سفر و داشتن استانداردهای قانونی و کیفی ارائه خدمات در بین گروه های گردشگری مراکز اقامتی و پذیرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز در آذربایجان شرقی

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز در آذربایجان شرقی