مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 14:252020-11-05اقتصادي

رزم حسینی: عده ای سال ها عادت کردند با رانت کار کنند/آنها را حذف خواهیم کرد


با امضاهای طلایی برخورد می کنیم، منافع خیلی ها به خطر خواهد افتاد، عده ای سال ها عادت کردند که با رانت کار کنند اما آنها را حذف خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم حسینی عصر امروز در دیدار با امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امروز بزرگترین پروژه آبی خاکی انتقال آب خلیج فارس به کرمان انجام شد، اظهار داشت: تمام صنایع استان باید از این آب خلیج فارس بهره مند شوند و این ظرفیت وجود دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کرمان در آینده خط ترانزیت آبی به مرکز کشور خواهد بود، عنوان کرد: مشکل تامین آب در شرق کشور به زودی برطرف می شود مشابه همین کار در خراسان آغاز شده تا آب از دریای عمان به مرکز کشور برسد.

رزم حسینی از پیگیری عملیاتی کردن پروژه پتروشیمی کرمان خبر داد و افزود: تمام معادنی که فعالیت نداشته اند سه ماه فرصت دارند معادن را فعال کنند در غیر اینصورت قرارداد آنها یک طرفه از سویدولت لغو می شود.

وی با بیان اینکه با امضاهای طلایی برخورد می کنیم، گفت: منافع خیلی ها به خطر خواهد افتاد، عده ای سال ها عادت کردند که با رانت کار کنند اما آنها را حذف خواهیم کرد و تمام تلاش خود را خواهیم گذاشت تا مشکلات معیشتی مردم که اولویت است برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی: عده ای سال ها عادت کردند با رانت کار کنند/آنها را حذف خواهیم کرد

رزم حسینی: عده ای سال ها عادت کردند با رانت کار کنند/آنها را حذف خواهیم کرد