مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 16:102020-11-05فرهنگي

بازیگر نوجوان سینما: می خواهم کارگردان پولداری شوم تا به مردم کمک کنم


محمدرضا عالی‌ور بازیگر نوجوان و کودک تازه شناخته شده سینمای ایران ، آرزویش این است که در آینده کارگردان پول‌دار و بزرگی شود تا بتواند کمک به مردم در آینده عنوان ‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امسال در سی و سومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در اصفهان فیلم سینمایی بچه گرگ‌های دره سیب به کارگردانی فریدون نجفی موفق به کسب جوایز مهمی شد.

فیلم بچه گرگ‌های دره سیب به کارگردانی فریدون نجفی تنها فیلم نماینده استان بود و کار کوتاه (جبران می‌کنم) از خانم اشرف شاه حسینی نیز در این جشنواره حضور یافت.

بچه گرگ‌های دره سیب به عنوان دومین فیلم سینمایی فریدون نجفی در حوزه کودک بود که موفق به دریافت جوایزی از جمله جایزه ویژه بخش بین‌الملل جشنواره در حوزه بین المللی، پروانه زرین بهترین فیلم در حوزه سینمای ایران، پروانه زرین بهترین فیلنامه و پروانه زرین بهترین بازیگر شد.

محمد رضا عالی‌ور ، بازیگر فیلم بچه گرگ‌های دره سیب که موفق به کسب پروانه زرین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان شد، خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز چهارمحال و بختیاری در یک گفت و گوی ساده با این بازیگر پدیده و با استعداد سینمای کودک پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر نوجوان سینما: می خواهم کارگردان پولداری شوم تا به مردم کمک کنم

بازیگر نوجوان سینما: می خواهم کارگردان پولداری شوم تا به مردم کمک کنم