مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 16:402020-11-05سياسي

بازدید دادستان عمومی و انقلاب تهران از ندامتگاه شهر ری


دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح پنجشنبه 15 آبان 1399 به همراه 8 تن از معاونان، 28 نفر از قضات اجرای احکام و ناظر زندان و همچنین جمعی از مدیران زندان از ندامتگاه شهر ری (ویژه زنان استان تهران) بازدید دسته جمعی به عمل آوردند.

- دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح پنجشنبه 15 آبان 1399 به همراه 8 تن از معاونان، 28 نفر از قضات اجرای احکام و ناظر زندان و همچنین جمعی از مدیران زندان از ندامتگاه شهر ری (ویژه زنان استان تهران) بازدید دسته جمعی به عمل آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی، دادستان تهران پیش از برگزاری ملاقات چهره به چهره و در جمع معاونین و دادیاران ناظر بر زندان گفت: کسانی که به عنوان قاضی ناظر و اجرای احکام در زندان مستقر هستند باید بدانند فلسفه حضور آنها چیست؟ بنده اعتقاد دارم هیچ دری به روی افراد زندانی بسته نیست و خداوند هر دری را ببندد در دیگری را باز می کند.

وی افزود: ریاست محترم قوه قضاییه نسبت به مقوله زندان و وضعیت زندانیان نگاه تحولی ویژه ای دارند و رویکرد تحولی ریاست معظم قوه قضاییه رویکرد اصلاحی و باز اجتماعی شدن زندانیان است.

ایشان بارها به بنده تاکید کرده اند که شخصاً در مورد زندان های تهران خصوصاً ندامتگاه شهر ری( ویژه زنان) ورود نمایم که امروز این توفیق حاصل شده که به همراه جمعی از قضات دادسرای تهران که موثر در برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دادستان عمومی و انقلاب تهران از ندامتگاه شهر ری

بازدید دادستان عمومی و انقلاب تهران از ندامتگاه شهر ری