مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 16:402020-11-05اقتصادي

شناسایی و قطع انشعاب غیر مجاز در شهرستان زابل


معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت:به منظور پایش مستمر و شناسایی انشعابات غیرمجاز تیم اجراییات شرکت آبفا با همکاری معاون مشترکین شرکت زابل موفق به شناسایی و قطع انشعابی در زمین های کشاورزی منطقه روستای کرباسک شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت:به منظور پایش مستمر و شناسایی انشعابات غیرمجاز تیم اجراییات شرکت آبفا با همکاری معاون مشترکین شرکت زابل موفق به شناسایی و قطع انشعابی در زمین های کشاورزی منطقه روستای کرباسک شد.

فرهاد سرگلزایی در گفت وگو با ایسنا افزود: در این پایش، در روستای کرباسک از توابع بخش مرکزی، ملکی شخصی با مساحت 4000 متر با استفاده از انشعاب غیرمجاز به کشاورزی، دامداری و شیلات خاکی پرداخته که بعد از بررسی های انجام شده در این ملک، 4 انشعاب غیرمجاز با قطر یک اینچ، شناسایی و قطع گردید و تخلف صاحب ملک، صورتجلسه و پرونده جهت برخورد قضایی به مراجع ذیربط ارائه شد.

معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای مقابله با انشعابات غیرمجاز آب، متخلفان، به خصوص کسانیکه با انشعابات آب اقدام به کسب درآمد می کنند را در رسانه ها به عموم مردم معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و قطع انشعاب غیر مجاز در شهرستان زابل

شناسایی و قطع انشعاب غیر مجاز در شهرستان زابل