مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 05:052020-11-06پزشكي

اجرای طرح آمران سلامت با ارائه خدمت به بیش از 114 هزار کرمانی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طرح ملی آمران سلامت با ارائه خدمات بیش از 114 هزار نفر در استان کرمان به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا فلاح با اشاره به شیوع موج سوم اپیدمی کرونا   و اجرای طرح ملی آمران سلامت به مدت 10 روز در سراسر استان بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان با برپایی 180 پایگاه ثابت و سیار به بیش از 114 هزار نفر خدمات بهداشتی و آموزشی ارائه کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به همکاری 400 نفر از اعضای جوانان در اجرای این طرح افزود: 47 هزار و 157 عدد ماسک، یک هزار و 103 لیتر مایع ضدعفونی کننده، 900 بسته بهداشتی، 400 عدد ژل ضدعفونی کننده در این طرح توزیع و مصرف شده است.

وی با اشاره به همکاری خانه های هلال و سمن ها با جمعیت هلال احمر در جهت اجرای این طرح خاطرنشان کرد: بیش از 69 میلیون تومان اقلام بهداشتی اهدایی توسط کمک های مردمی در پایگاه های سلامت توزیع شده است.

فلاح با اشاره به اینکه طرح آمران سلامت از پنجم تا پانزدهم آبان ماه در استان کرمان اجرا شده است، گفت: پایگاه های طرح آمران سلامت در اماکن شلوغ شهرها مثل فروشگاه های بزرگ، ورودی پایانه های مسافربری، راه آهن، میادین اصلی شهر و سایر مکان های پر رفت و آمد برپا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آمران سلامت با ارائه خدمت به بیش از 114 هزار کرمانی

اجرای طرح آمران سلامت با ارائه خدمت به بیش از 114 هزار کرمانی