مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-06ورزشي

کوتاه قامتان بلندهمت؛ محروم از حقوق شهروندی


کوتاه قامتان مانند دیگر انسان ها بخشی از جامعه بشری هستند و باید از حقوق یکسانی نسبت به سایر شهروندان برخوردار باشند اما نوع دید غلط و آزار دهنده برخی مردم و باور نداشتن آنان از سوی برخی مسئولان فعالیت آنان در محیط های اجتماعی را سخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،کوتاه قامتان گر چه جثه کوچکی دارند اما همت بلندشان باعث شده است تا در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری، عاشقانه تلاش کنند و با صدای بلند به مسئولان اعلام کنند ما هم می توانیم پا به پای بلندقامتان در عرصه های مختلف حضور داشته باشیم.

کوتاه قامتان با وجود داشتن سلامت عضو و تحصیلات از برخی حقوق شهروندی خود محروم شده اند و خواهان رسیدگی مسئولان به خواسته هایشان هستند.

بخشی از آنان در استان فارس در قالب یک سازمان مردم نهاد تحت عنوان انجمن کوتاه قامتان بلندهمت دور هم جمع شده اند و در حال پیگیری مطالباتشان هستند.

حضور 60 عضو در انجمن کوتاه قامتان بلندهمت رییس انجمن کوتاه قامتان بلند همت استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز گفت: به دلیل عدم دسترسی به امکانات رسانه ای تنها موفق به شناسایی 60 نفر از کوتاه قامتان کردیم که این افراد عضو انجمن کوتاه قامتان بلند همت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاه قامتان بلندهمت؛ محروم از حقوق شهروندی

کوتاه قامتان بلندهمت؛ محروم از حقوق شهروندی