مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 11:502020-11-06سياسي

نگاه شورای شهر اراک سلیقه ای و سیاسی است/ جای خالی قانون و مردم


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی به مصوبه اخیر شورای شهر اراک و تغییر نام خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی با صدور بیانیه ای واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در واکنش به حاشیه سازی و سیاسی کاری اخیر شورای اسلامی شهر اراک در پی تغییر نام خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی به خیابان محمدرضا شجریان بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: طبق ماده اول آیین نامه نامگذاری شهرها، خیابان ها، اماکن و مؤسسات عمومی در خصوص ضوابط و معیارهای نامگذاری، آمده است که نام شخصیت های مهم تاریخ صدر اسلام و انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر آن و حوادث مهم تاریخ مبارزات اسلامی مردم ایران در درجه اول و نام شخصیت های فرهنگی، ادبی، علمی، سیاسی و تاریخی ایران و اسامی راجع به اندیشه، فکر و هنر و نیز مظاهر طبیعت زیبای ایران در مرتبه بعد برگزیده شود.

این در حالی است که شورای شهر اراک طی اقدامی، نام یکی از شخصیت های بزرگ و مبارز تاریخ معاصر کشور را حذف و نام دیگری را جایگزین آن کردند.

اخیراً شورای شهر اراک با اکثریت لیست امید که متأسفانه اقدامات آنها در شورای شهر پنجم رنگ بوی سیاسی داشته است باز هم نگاه سیاسی و سلیقه ای خود را به موضوعات شهری اعمال کرد و در اقدامی غیر قانونی نام مرحوم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه شورای شهر اراک سلیقه ای و سیاسی است/ جای خالی قانون و مردم

نگاه شورای شهر اراک سلیقه ای و سیاسی است/ جای خالی قانون و مردم