مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 13:252020-11-06سياسي

پیگیر کنترل پایه پولی کشور هستیم


رییس مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد تا فشارهای اقتصادی تقلیل پیدا کند و شاهد فضای بهتری در حوزه کسب و کار، - ایسنا/گیلان رییس مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد تا فشارهای اقتصادی تقلیل پیدا کند و شاهد فضای بهتری در حوزه کسب و کار، اشتغال و کنترل پایه پولی کشور باشیم، گفت: پیگیر موضوع برای کنترل پایه پولی کشور، همچنین کنترل وضعیت بورس هستیم.

احمد دنیامالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آن چیزی که برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از لحاظ قانونی تعیین شده، قانونگذاری و دیگری نظارت است و مصوبات اخیر ما نشان می دهد که در حوزه قانونگذاری توجه جدی به اقتصاد خانوارها داریم.

وی افزود: باید به گونه ای کارکرد داشته باشیم که این موضوع را شاهد نباشیم که در کشور کالا داریم ولی گران به دست مردم می رسد و در همین راستا همه نمایندگان در این موضوع متفق القول شدند که در حوزه مسئولیت نظارتی، حضور بیشتری در شهرهای انتخابی خود داشته باشند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد تا فشارهای اقتصادی تقلیل پیدا کند و شاهد فضای بهتری در حوزه کسب و کار، اشتغال و کنترل پایه پولی کشور باشیم، گفت: اکنون مهمترین بحث در مجلس شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر کنترل پایه پولی کشور هستیم

پیگیر کنترل پایه پولی کشور هستیم