مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 23:102020-11-06اقتصادي

ساخت 1600 واحد برای جابه جایی منازل پرخطر اهواز


استاندار خوزستان از ساخت 1600 واحد مسکونی در منطقه سپیدار اهواز به منظور جابه جایی منازل در معرض خطر منطقه منبع آب خبر داد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از ساخت 1600 واحد مسکونی در منطقه سپیدار اهواز به منظور جابه جایی منازل در معرض خطر منطقه منبع آب خبر داد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی 400 پروژه عمرانی و غیرعمرانی در منطقه منبع آب اهواز اظهار کرد: در منطقه منبع آب اهواز تعداد 870 خانه در پهنه خطر داریم که با اقداماتی که در طرح اقدام ملی مسکن و با همکاری راه و شهرسازی صورت گرفته است، 1600 منزل در منطقه سپیدار با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: با ساخت این منازل، این 870 منزل در اولویت برای جابه جایی خواهند بود و پس از آن سایر مناطق در خطر، جابه جا می شوند.

شریعتی گفت: تا زمان ساخت این واحدها که حدود چهار سال طول می کشد، نباید این مناطق در معرض خطر رها شود و در این منازل تعمیراتی نیاز است که باید انجام شود و پایداری لازم تا ساخت منازل جدید و انتقال و جابه جایی به این واحدهای نوساز، حفظ شود.

به این منظور، بسیج سازندگی سپاه و گروه های جهادی، محور کار شدند و تلاش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1600 واحد برای جابه جایی منازل پرخطر اهواز

ساخت 1600 واحد برای جابه جایی منازل پرخطر اهواز