مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-07ورزشي

هیات مدیره استقلال باید پاسخگو باشد نه پرسشگر


این که در قراردادهای بازیکنان تخلفی صورت گرفته یا نه را من نمی دانم اما اگر مشکلی هم باشد هیات مدیره هم باید پاسخگو باشد.

- سید کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گویا هیات مدیره باشگاه استقلال قصد ورود به قرارداد بازیکنان را دارد و آنها معتقدند باید در مبلغ قراردادها تجدید نظر شود.

من نمی دانم که در این مورد چه اتفاقی افتاده و آیا هنگام عقد قراردادها تخلفی روی داده یا خیر، اما اگر چنین باشد هیات مدیره و به خصوص رییس هیات مدیره اینجا پرسشگر نیست، بلکه خود باید پاسخگو باشد.

اگر هم قرار باشد به این قراردادها ورود شود، این اتفاق باید توسط گروهی خبره و زبده و بی طرف باشند که دارای اهلیت هم باشند و بعد از بررسی باید گزارش خود را به مجمع و هواداران ارائه دهند.

مدیرعامل پیشین آبی پوشان بیان داشت: مسئولیت هر موسسه یا شرکت تجاری در وهله نخست با هیات مدیره است چون این هیات مدیره است که سیاست های کلی را تعیین و تصویب می کند و مدیرعامل تنها مامور به اجرای آن سیاست ها می باشد.

خیلی مواقع مدیرعامل حتی عضو هیات مدیره هم نیست و این نشان می دهد مسئولیت هر اتفاقی چه مثبت چه منفی قبل از مدیرعامل، به عهده هیات مدیره است.

وی اضافه کرد: این صحبت من کلی است و اگر هر اتفاقی در استقلال هم افتاده باشد امروز هیات مدیره باید پاسخگو باشد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات مدیره استقلال باید پاسخگو باشد نه پرسشگر

هیات مدیره استقلال باید پاسخگو باشد نه پرسشگر