مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-07اقتصادي

دود اختلاف سیمانی در چشم مردم جنوب تهران


شرکت سیمان تهران یکی از قدیمی ترین شرکت های سیمانی کشور که سابقه افتتاح آن برای سال 1335 بوده و در حال حاضر این شرکت در دو محل غنی آباد شهرری و شهرک مشیریه کارخانه های خود را مستقر کرده که به تأثر موجب پدیدآمدن بعضی از مخاطرات زیستی نیز شده است.

- خبرگزاری فارس از تهرن، سیدمهدی حسینی: صنایع سیمانی به دلیل تولیداتی که دارند منجر به آلودگی های زیستی مختلفی می شوند که بارزترین آن تأثیر منفی بر روی شاخص آلایندگی هوا است.

آلایندگی ها عموماً یا ناشی از ذرات گردوغبار تولیدات این صنعت و یا ناشی از سوزاندن مواد نفتی از قبیل گازوییل یا مازوت به وجود می آید.

در همین زمینه کارخانه سیمان تهران با 65 سال فعالیت در غنی آباد شهرری از این قاعده مستثنی نیست و در طول سال های فعالیتش معضلاتی را برای زیست ساکنان منطقه ری به وجود آورده است.

در مقیاس کوچک این حد از آلایندگی موجب گلایه اهالی مجاور این کارخانه و در مقیاس کلان نیز موجب تشدید آلایندگی هوای تهران به خصوص در ایام و فصول سرد شده است.

به همین منظور علی رغم کارهای مثبتی که در چندسال اخیر از سوی مدیران این شرکت صنعتی انجام گرفته اما متأسفانه کماکان مشکل اصلی به قوت خود باقی بوده و گواه آن نیز پرسش ساده از مردم غنی آباد شهرری و پاسخ آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود اختلاف سیمانی در چشم مردم جنوب تهران

دود اختلاف سیمانی در چشم مردم جنوب تهران