مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-07سياسي

آغاز دوره آموزش محور شناسی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش


دوره آموزش عملی محور شناسی ویژه دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از امروز با حضور دانشجویان این دانشگاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در منطقه منجیل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوره آموزش عملی محور شناسی ویژه دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) از امروز شنبه (هفدهم آبان ماه) با حضور دانشجویان این دانشگاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در منطقه منجیل آغاز شد.

امیر حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در این خصوص، گفت: این آموزش عملی برای دانشجویان دوره 31 کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس، در قالب دو گروه دانشجویی به مدت چهارده روز (هر گروه هفت روز) در منجیل برگزار شده است.

وی هدف از انجام این آموزش ارتقای سطح اطلاعات دانشجویان دافوس از جغرافیای نظامی استان های مورد مطالعه و کشورهای همجوار و تجزیه و تحلیل مناطق مورد نظر از جنبه های نظامی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، بررسی قابلیت های خاص مناطق برای بهره برداری لازم در نبردهای ناهمتراز، کلاسیک و نیابتی برشمرد.

فرمانده دافوس افزود: کسب اطلاعات از سوی دانشجویان در خصوص مقدورات و محدودیت های محیط داخلی و کشورهای همسایه و همچنین بسط و گسترش آگاهی های دانشجویان از دیدگاه های مسئولین کشوری و لشکری در حوزه های مختلف مطالعاتی از دیگر اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره آموزش محور شناسی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

آغاز دوره آموزش محور شناسی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش