مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-07فرهنگي

دبیر جشنواره کتاب و رسانه: چرا زنگ انشاء را به ورزش می دهید؟


دبیر جشنواره «کتاب و رسانه» ضمن اشاره به اینکه باید آموزش از مقطع پایه آغاز شود از اینکه زنگ انشاء در مدارس به ورزش اختصاص داده می شود، ابراز تاسف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، امیدعلی مسعودی که با وجود ابتلا به کووید-19 پاسخگوی برنامه تقاطع فرهنگ از طریق خطوط ارتباطی رادیو گفت وگو بود، گسترش فرهنگ کتاب خوانی طی 18 سال برپایی جشنواره کتاب و رسانه را یادآوری کرد و گفت: همواره به دوستان خبرنگار تاکید دارم با ورود به خبرگزاری ها یا مطبوعات، حوزه ای تخصصی برای خود انتخاب کنند و مهم ترین حوزه را کتاب می دانستم.

وی معتقد است هر فرد با صرف زمان زیاد برای مطالعه کتاب، در رعایت فرهنگ عمومی و نیز تصمیم گیری های مهم زندگی، از توفیق بیشتری برخوردار خواهد بود.

این کارشناس سواد رسانه ای با ابراز تاسف نسبت به پایین بودن شمار کمی چاپ روزنامه ها در کشور گفت: پایمردی خبرنگاران حوزه کتاب قاب تقدیر است و شخصا شاهد نوعی پختگی در میان آن ها هستم.

مسعودی پوشش خبری حوزه کتاب در میان سایر محورهای موضوعی در خبرگزاری ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با وجود همه تنگناها، خبرنگاران خوبی در این حوزه داریم و شخصا چشم انداز آینده را مثبت می بینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جشنواره کتاب و رسانه: چرا زنگ انشاء را به ورزش می دهید؟

دبیر جشنواره کتاب و رسانه: چرا زنگ انشاء را به ورزش می دهید؟