مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-07فناوري

افزوده شدن امکان اسکرین شات جدید به گوگل کروم


شایعات حاکی از آن است که گوگل کروم به زودی قابلیتی دریافت خواهد کرد که جای دادن تمامی محتوای سایت ها در یک اسکرین شات را ممکن خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شایعات حاکی از آن است که گوگل کروم به‌زودی قابلیتی دریافت خواهد کرد که جای دادن تمامی محتوای سایت‌ها در یک اسکرین شات را ممکن خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازtechradar، یکی از مشکلات کاربران اندروید برای گرفتن اسکرین شات از وب‌سایت‌ها این است که تمامی محتوای سایت‌ها در یک اسکرین شات جا نمی‌شوند و تلاش‌های متعددی برای انجام این کار نیاز است.

بااین‌حال به نظر می‌رسد که این مشکل با عرضه قابلیت جدید گوگل کروم به‌زودی رفع خواهد شد.

گوگل به‌تازگی قابلیت اسکرین شات جدیدی را تست می‌کند که نیاز به ثبت اسکرین شات های متعدد را به‌منظور دریافت تمامی محتوای سایت از میان می‌برد.

این قابلیت که به Long Screenshot معروف است به کاربران این امکان را می‌دهد که در حین ثبت اسکرین شات وب‌سایت را بالا و پایین کرده و یک صفحه را به‌راحتی در یک شات جا بدهند.

قابلیت Long Screenshot در حال حاضر برای نسخه بتای اندروید 11 عرضه‌شده است اما به نظر می‌رسد که کمپانی گوگل تصمیم گرفته است که ویژگی یاد شده را به‌جای سیستم‌عامل اندروید برای گوگل کروم عرضه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن امکان اسکرین شات جدید به گوگل کروم

افزوده شدن امکان اسکرین شات جدید به گوگل کروم