مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-07اجتماعي

مشارکت 23 هزار دانش آموز خراسان جنوبی در طرح سفیران سلامت


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 23 هزار دانش آموز دختر و پسر استان در طرح سفیران سلامت و تشکل بهداشتی دانش آموزان مشارکت دارند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 23 هزار دانش آموز دختر و پسر استان در طرح سفیران سلامت و تشکل بهداشتی دانش آموزان مشارکت دارند.

محمدعلی واقعی، امروز شنبه 17 آبان در نشست شورای معاونین این اداره کل اظهار کرد: اجرای طرح سفیران سلامت، از 15 آبان ماه در مدارس دوره متوسطه استان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، از افتتاحیه برنامه سفیران سلامت دانش آموزی به عنوان تلاشی برای برنامه ریزی آموزشی مراقبان سلامت در شرایط کرونا یاد کرد و ادامه داد: مهم ترین وظیفه سفیران سلامت، آموزش موارد بهداشتی به گروه همسالان است که در شرایط فعلی این آموزش ها از طریق سامانه شاد و در گروه ها و کانال مدارس امکان پذیر است.

مدیرکل آموزش و پررش خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش سفیران سلامت دانش آموزی توسط مراقبین و رابطین سلامت مدارس انجام می شود، تصریح کرد: دانش آموزان با استفاده از در کانال های مدارس در شبکه شاد، می توانند کلیپ ها، عکس ها، کارت پستال های دیجیتال و پوسترهای خود را به دانش آموزان و همکلاسی هایشان معرفی کرده و پیام های بهداشتی برای همکلاسی های خود ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 23 هزار دانش آموز خراسان جنوبی در طرح سفیران سلامت

مشارکت 23 هزار دانش آموز خراسان جنوبی در طرح سفیران سلامت