مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-07سياسي

احتمال الکترونیکی شدن انتخابات 1400 با تداوم شیوع کرونا


معاون سیاسی وزیر کشور با اعلام اینکه هم اکنون در تقویم برنامه میان دوره مجلس هستیم و تقویم انتخابات ریاست جمهوری از اسفند ماه آغاز می شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جمال عرف ظهر امروز در حاشیه آیین تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وزارت کشور همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سال 1400 را آماده می کند.

وی بیان داشت: سال 1400 چهار انتخابات شامل دوره سیزدهم ریاست جمهوری، شوراها و میان دوره ای مجلس یازدهم و مجلس خبرگان برگزار خواهد شد.

هنوز قانون جدید برای انتخابات ابلاغ نشده است معاون سیاسی وزیر کشور با اعلام اینکه هم اکنون در تقویم برنامه میان دوره مجلس هستیم و تقویم انتخابات ریاست جمهوری از اسفند ماه آغاز می شود، مطرح کرد: هنوز قانون جدید برای انتخابات ابلاغ نشده و تا آن زمان، قاعدتاً طبق قانون قبل عمل خواهیم کرد.

عرف در خصوص انتخابات ریاست جمهوری با توجه به شیوع ویروس منحوس و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی است بنابراین در این راستا از تجارب انتخابات کشورهای روسیه و کره جنوبی استفاده خواهد شد تا مردم با خیال راحت بتوانند در انتخابات سال 1400 مشارکت داشته باشند.

 احتمال الکترونیکی شدن انتخابات 1400 وی در پایان تبیین کرد: احتمال الکترونیکی شدن انتخابات با توجه به شیوع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال الکترونیکی شدن انتخابات 1400 با تداوم شیوع کرونا

احتمال الکترونیکی شدن انتخابات 1400 با تداوم شیوع کرونا