مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-07اقتصادي

57هزار هکتار از اراضی کشاورزی زنجان به سیستم آبیاری نوین مجهز است


رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، گفت: از 120 هزار هکتار از اراضی استان زنجان، تاکنون 57 هزار و 100 هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم آبیاری تحت فشار نصب شده است.

- جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار مهر ، به طرح آبیاری تحت فشار در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از 120 هزار هکتار از اراضی استان زنجان، تاکنون 57 هزار و 100 هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم آبیاری تحت فشار نصب شده است.

وی اظهار کرد: استان زنجان در توسعه سامانه های نوین آبیاری رتبه برتر در سطح کشور دارد،.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه برنامه مهم این سازمان اجرای طرح آبیاری تحت فشار است، گفت: توجه به امر مهم طرح آبیاری تحت فشار باعث صرفه جویی در آب می شود و تاکنون توفیقات خوبی با اجرای این طرح دراستان حاصل شده است.

تاراسی با بیان اینکه اجرای این طرح طی یک سال گذشته در استان باعث صرف جویی 239 میلیون متر مکعبی آب شده است، تاکید کرد: اجرای آبیاری نوین تحت فشار از سال 93 در استان اجراشده و توفیقات خوبی هم داشته است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح آبیاری تحت فشار در استان زنجان رشد دارد، ابراز کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان برای توسعه طرح آبیاری تحت فشار تسهیلات با کار مزد بسیار پایین به کشاورزان پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57هزار هکتار از اراضی کشاورزی زنجان به سیستم آبیاری نوین مجهز است

57هزار هکتار از اراضی کشاورزی زنجان به سیستم آبیاری نوین مجهز است