مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 17:102020-11-07سياسي

پیام تسلیت مجمع نمایندگان مجلس دهم به مناسبت درگذشت نجفی


اعضای مجمع نمایندگان تهران مجلس دهم در پیامی ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا نجفی نماینده سابق تهران، به مقاومت و پافشاری وی برای قرائت گزارش تفحص از خودروسازان داخلی در صحن علنی مجلس اشاره و عنوان کردند که بودجهٔ این گزارش در حساب بدهی شخصی وی به مجلس ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام تسلیت مجمع نمایندگان تهران مجلس دهم به مناسبت درگذشت محمدرضا نجفی آمده است: در نهایت تاثر و تالم، مجمع نمایندگان تهران، ضایعهٔ درگذشت محمدرضا نجفی، همکار جوان دورهٔ دهم مجلس شورای اسلامی، منتخب خوش نام و سابق مردم تهران و جانباز دوران دفاع مقدس را به خانواده، دوستان، آشنایان و مردم زادگاه ایشان (شهرستان خمین)، تسلیت عرض می نماید.

مرحوم نجفی، از نمایندگانی بود که بی اعتنا به اغواگریِ رسانه ای، با سلامت کاری و پیگیری خاص خود، طی دوره ی نمایندگی و حتی پس از آن، از ادارهٔ محفلی-دولتی صنایع بزرگ داخلی مانند خودروسازی و روابط ناسالم و رانت های موجود پرده برداشت.

ایشان بارها اعتراض خود نسبت به وضعیت بازار خودرو در ایران را در قالب تذکر، سؤال و نطق اظهار داشت و در نهایت، پیگیری ها و رایزنی های ایشان با هیئت رییسه، منجر به قرائت گزارش تحقیق و تفحص از شرکت های خودروسازی داخلی در آخرین روز مجلس دهم شد؛ گزارشی که بازتاب بسیاری یافت و فسادهای گسترده ای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مجمع نمایندگان مجلس دهم به مناسبت درگذشت نجفی

پیام تسلیت مجمع نمایندگان مجلس دهم به مناسبت درگذشت نجفی