مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 22:252020-11-07فرهنگي

ملاقات با تماشاگر در یک ساعت نه چندان متعارف


مدیر مجموعه تئاتر شهر، بازگشایی سالن های سینما و تئاتر را به فال نیک می گیرد و یادآوری می کند، در دوره جنگ هم آثار نمایشی قبل از تاریک شدن هوا روی صحنه می رفتند، - مدیر مجموعه تئاتر شهر، بازگشایی سالن های سینما و تئاتر را به فال نیک می گیرد و یادآوری می کند، در دوره جنگ هم آثار نمایشی قبل از تاریک شدن هوا روی صحنه می رفتند، چون در آن دوره نیز بحث امنیت جان افراد مطرح بود.

ابراهیم گله دار زاده در گفت و گو با ایسنا ابراز امیدواری می کند در اجرای مصوبه جدید وزارت فرهنگ و ارشاد در زمینه بازگشایی مراکز فرهنگی انعطافی صورت بگیرد .

او همچنین پیشنهاد می دهد که سالن های تئاتر با هماهنگی اعضای دانشگاه علوم پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا از نظر ایمنی درجه بندی شوند تا دیگر شاهد تعطیلی یکپارچه تئاتر نباشیم.

این مدیر هنری درباره ابلاغیه جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بر اساس آن اعلام شده سالن های تئاتر و سینما تا قبل از ساعت 6 عصر فعال باشند، می گوید: اگر پوستر نمایش هایی را که در دهه 60 اجرا می شدند، نگاه کنیم، متوجه می شویم در آن مقطع هم نمایش ها در ساعت های اول عصر روی صحنه می رفتند؛ چرا که دوره ای بحرانی بود و بحث جان افراد اهمیت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات با تماشاگر در یک ساعت نه چندان متعارف

ملاقات با تماشاگر در یک ساعت نه چندان متعارف