مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 04:552020-11-08دانش

هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف در مقابله با کرونا تجهیزات بیمارستانی را تامین می کند


اقبالی، مسئول هیات دانشجویی الزهرا دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون توصیه رهبری به جوانان در مواجهه با موج سوم کرونا و به میدان آمدنشان گفت: - هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف در مقابله با کرونا تجهیزات بیمارستانی را تامین می کند مسئول هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف گفت: در حال حاضر یکی از بیمارستان ها به دلیل وضعیت بغرنجی که در مقابله با کرونا دارد، تامین و تجهیز وسایل بیمارستانی را از ما خواستار شده و ما سعی در تامین آن داریم.

اقبالی، مسئول هیات دانشجویی الزهرا دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون توصیه رهبری به جوانان در مواجهه با موج سوم کرونا و به میدان آمدنشان گفت: خیریه هیات الزهرا دانشگاه شریف طی سه مرحله توزیع ارزاق داشته است.

مرحله اول توزیع ارزاق در ماه مبارک رمضان با رقمی حدود 11هزار بسته بود و مرحله دوم حدودا هزار بسته در ایام محرم و مرحله سوم هم ایام صفر بود.

وی ادامه داد: پس از توزیع ارزاق در ماه صفر و بعد از دستور رهبری سری چهارم توزیع ارزاق را در نظر گرفتیم ولی فعلا در مراحل اولیه انجام آن هستیم و هنوز شروع عملیاتی نکرده ایم.

اقبالی گفت: در ابتدای کرونا موکب سلامت هیات الزهرا دانشگاه شریف پخت و پز غذا برای سه بیمارستان را برعهده داشت که با فروکش کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف در مقابله با کرونا تجهیزات بیمارستانی را تامین می کند

هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف در مقابله با کرونا تجهیزات بیمارستانی را تامین می کند