مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-08ورزشي

بدون خط و خش، تنها با پرداخت 250هزارتومان کشتی گیر شوید/ گوش شکسته های تقلبی!


جوانان و ورزشکاران تازه کار در رشته های کشتی و رزمی به گوش شکسته علاقه دارند و همین امر باعث شده تا برخی از سودجویان اقدام به شکستن گوش به صورت دستی بکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، از گذشته تاکنون وقتی کسی مدعی کشتی گیر بودن یا بوکسوری است ابتدا به گوش هایش نگاه می کنند تا ببینند شکسته یا نه.

گوش شکسته ها در بین جامعه ورزشی و حتی محلات قدیمی تر از احترام ویژه ای برخوردار هستند؛ میان جوان ترها هم گویا امتیاز ویژه برای برتری یا با ابهت بودن در بین هم سن و سالان خودشان است.

بدون درد و زخم گوش شکسته شوید! این امر سبب شده تا عده ای سودجو با گوش های مردم کسب و کار راه بی اندازند، کافیست سری به صفحات مجازی بزنیم تا تبلیغات این افراد را با شعارهای مختلف پیدا کنیم.

  لازم است بدانید گوش شکستن چگونه رخ می دهد؛ هنگامی که ضربه ی شدیدی به گوش وارد می شود سبب خونریزی در میان غضروف و بافت پوست می شود و این امر هماتوم یا خون مردگی را به وجود می آورد.

گوش شکستگی بیش تر در میان ورزشکاران رشته هایی همچون کشتی، بوکس، راگبی و رزمی رواج دارد، جراحت اصطکاکی مکرر به گوش باعث این امر است، به عنوان مثال هنگامی که گوش یک کشتی گیر بطور مکرر توسط حریفان فشرده و مورد اصطکاک قرار می گیرد، غضروف و پوست گوش وی به دلیل خونریزی از هم جدا وسبب جمع شدن خون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون خط و خش، تنها با پرداخت 250هزارتومان کشتی گیر شوید/ گوش شکسته های تقلبی!

بدون خط و خش، تنها با پرداخت 250هزارتومان کشتی گیر شوید/ گوش شکسته های تقلبی!