مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 06:402020-11-08فرهنگي

مولوی در تامل بیشتر / عجله نکنیم!


هرچند روز گذشته ابلاغیه ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر از سرگیری فعالیت های هنری تا ساعت 18 منتشر شد اما مدیر مرکز تئاتر مولوی می گوید هنوز درباره بازگشایی این مرکز تئاتری به نتیجه نرسیده و نیازمند تامل بیشتر است.

- هرچند روز گذشته ابلاغیه ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر از سرگیری فعالیت های هنری تا ساعت 18 منتشر شد اما مدیر مرکز تئاتر مولوی می گوید هنوز درباره بازگشایی این مرکز تئاتری به نتیجه نرسیده و نیازمند تامل بیشتر است.

امیرحسین حریری در گفتگو با ایسنا و در پاسخ به این پرسش که آیا مرکز تئاتر مولوی از این ابلاغیه تبعیت می کند یا نیازمند مجوز دانشگاه تهران است، توضیح می دهد: ما نیز برای اجرای عمومی آثار نمایشی مطابق با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و اداره کل هنرهای نمایشی، عمل می کنیم ولی از آنجاکه همه فعالیت های جمعی دانشگاه تهران همچنان تعطیل است، مترصد صدور مجوز از سرگیری فعالیت ها از سوی دانشگاه هستیم.

او ادامه می دهد: بر همین اساس هنوز درباره اجرای این ابلاغیه تصمیم نگرفته ایم و بعد از مشورت با مدیران فرهنگی و نیز مشاوران بهداشتی دانشگاه تهران به تصمیم نهایی خواهیم رسید.

حریری با اشاره به اینکه در این ابلاغیه اعلام شده فعالیت های هنری تا قبل از ساعت 6 عصر بلامانع است، می گوید: هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولوی در تامل بیشتر / عجله نکنیم!

مولوی در تامل بیشتر / عجله نکنیم!