تورهای مجازی و کمک به صنعت گردشگری در شیوع کرونابیش از نیمی از جمعیت جهان برای سفر در سال 2020 تحت محدودیت های مختلفی قرارگرفته اند و صنعت گردشگری تاحدودی از بین رفته است. در این اقتصاد آسیب دیده، - ایسنا/خراسان رضوی بیش از نیمی از جمعیت جهان برای سفر در سال 2020 تحت محدودیت های مختلفی قرارگرفته اند و صنعت گردشگری تاحدودی از بین رفته است. در این اقتصاد آسیب دیده، جذب مشتری برای بازگشت دوباره، چالشی محسوب می شود و ارائه تجربیات جدید می تواند به برجسته شدن در یک بازار رقابتی کمک کند و گردشگری مجازی این فرصت را فراهم کرده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازتک وایر، بیماری همه گیر کرونا برای صنعت گردشگری ویرانگر بوده است و انتظار نمی رود که تا سال 2024 سفرها دوباره از سر گرفته شوند و به میزان قبل از همه گیری بازگردند. حتی با بهبود این بخش، اعضای صنعت در جذب مشتری با رقابت سختی روبرو خواهند شد و در ابتدا می توانند با یادآوری به مشتریان خود که چرا اصلا سفر می کردند، فرصت های بیشتری ایجاد کنند. به دلیل دسترسی راحت به برخی فناوری ها، شرکت های هواپیمایی، آژانس های مسافرتی و گروه های گردشگری علاقه فزاینده ای به استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) برای جذب مشتریان احتمالی نشان داده اند. زمانی که کاربران در تولیدات رایانه ای و گاهی اوقات محیط های تعاملی سه بعدی جذب می شوند، VR با تحریک یک یا چند حس کاربر از دن برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |