مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-08ورزشي

آمادگی شهید قندی برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته دو کشور


مدیر رسانه ای تیم شهید قندی یزد گفت: این تیم برای حضور هرچه قویتر در لیگ دسته دو فوتبال خود را آماده می کند.

- محمدرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد از حضور قدرتمند تیم شهید قندی یزد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبرداد و گفت: تمرینات پیش فصل تیم شهید قندی یزد نماینده ی استان در لیگ دو فوتبال که بعد از فوت عبدالرضا دستا سه روز تعطیل شده بود امروز از سر گرفته شد.

وی با بیان این که در پی درگذشت دستا، رییس فقید هییت فوتبال استان غم بزرگی بر دل جامعه ورزش یزد نشست، افزود: بازیکنان و اعضای کادر و مدیریت شهید قندی با گذاشتن گل هایی کنار عکس مرحوم دستا ادای احترام کردند.

مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه تمرینات بازیکنان تیم شهید قندی یزد با اشاره به شکل گیری مجدد تیم شهید قندی که در سال گذشته با همت مرحوم دستا انجام شده بود یادآور شد که همه ی جامعه استان از مردم گرفته تا استاندار نگاه ویژه ای به تیم شهید قندی در این فصل دارند.

وی از جوانان تیم شهید قندی خواست تا با به کار گیری تمام تلاششان بتوانند جایگاهی برای شهید قندی درست کنند تا حضور در این تیم آرزوی نسل بعدی فوتبال یزد باشد.

نارگانی مدیرعامل باشگاه شهید قندی یزد، گفت: مرحوم دستا آرزو داشت تیم شهید قندی به لیگ برتر فوتبال بازگردد و این آرزوی مرحوم دستا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهید قندی برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته دو کشور

آمادگی شهید قندی برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته دو کشور