مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 14:052020-11-08سياسي

تامین زیرساخت ها سرمایه گذار را به فیروزکوه و دماوند هدایت می کند


نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به اینکه برای شهرک های صنعت به دنبال امکانات پایدار هستیم گفت: تامین زیرساخت ها سرمایه گذار را به فیروزکوه و دماوند هدایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد رسولی نژاد عصر یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی دو شهرک صنعتی فیروزکوه که با حضور مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه و صابر پرنیان مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران برگزار شد اظهار داشت: در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی سرمایه گذاران بیشتر برای حضور در شهرهایی مثل اشتهارد تشویق می شدند و منطقه دماوند و فیروزکوه مظلوم واقع شده است.

رسولی نژاد با اشاره به اینکه رویکرد جدید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی به گونه ای است که انشاالله شاهد حضور و تشویق سرمایه گذاران در این شهرستان ها خواهیم بودم و در این راستا نیز ما با تمام توان ایستاده ایم که امکانات زیربنایی پایدار را برای 2 شهرستان دماوند و فیروزکوه فراهم کنیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تأمین آب شهرک های صنعتی فیروزکوه باید به دنبال تأمین پایدار آب باشیم گفت: با برداشت های بی رویه آب های زیر زمینی و ساخت و سازهای صورت گرفته صنعت در دماوند دچار لطمه شده است و ما به دنبال آب پایدار از تونل آیینه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زیرساخت ها سرمایه گذار را به فیروزکوه و دماوند هدایت می کند

تامین زیرساخت ها سرمایه گذار را به فیروزکوه و دماوند هدایت می کند