مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 14:302020-11-08حوادث

دستگیری 2 قاتل متواری و کشف قتل جوان 25 ساله در همدان


معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: دو نفر از افرادی که 19 شهریور ماه سال جاری در میدان باباطاهر همدان جوان 25 ساله ای را با ضربه چاقو مضروب و به قتل رسانده بودند دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین بشری گفت: دو نفر از افرادی که در 19 شهریور ماه سال جاری در میدان باباطاهر همدان جوان 25 ساله ای را با ضربه چاقو مضروب و به قتل رسانده بودند دستگیر شدند.

وی افزود: این دو نفر پس از ارتکاب قتل از محل فراری و گوشی های خود را خاموش کرده بودند اما پلیس استان همدان با انجام تحقیقات دقیق و بهره گیری از توان عملیاتی موفق شد این دو را روز گذشته در همدان و یکی از شهرستان های استان شناسایی و در یک عملیات جداگانه و منسجم دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دهد.

بشری در ادامه افزود: متهمان در تحقیقات معموله به درگیری منجر به فوت مقتول اعتراف و علت درگیری را اختلافات قبلی عنوان کرده و یکی از متهمان؛ به قتل مقتول با ضربات چاقو اعتراف و پرونده پس از بازسازی صحنه قتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و هر دو متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان تاکید کرد: برای پیشگیری از این گونه موارد ضرورت دارد علاوه بر اینکه والدین بر فرزندان خود نظارت بیشتری کنند جوانان نیز در انتخاب دوست دقت کافی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 قاتل متواری و کشف قتل جوان 25 ساله در همدان

دستگیری 2 قاتل متواری و کشف قتل جوان 25 ساله در همدان