مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 15:002020-11-08سياسي

الگوی راهبری شغلی کمیته امداد در جهان منحصر به فرد است


عبالملکی الگوی راهبری شغلی را یک راهبرد نوین در جهان دانست و گفت: در این الگو کارآفرینانی که در کسب و کار خودشان موفق هستند، ایجاد اشتغال برای محرومان را در رسته تخصصی به عهده می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الله عبدالملکی در خصوص بررسی عملکرد کمیته امداد با بیان اینکه تا امروز 14 هزار فرصت شغلی از طریق همکاری بیش از 300 نفر از کارآفرینان حرفه ای کشور در قالب الگوی راهبری شغلی در سراسر کشور ایجاد شد، گفت: کمیته امداد بر اساس دو الگوی موازی برنامه اشتغال زایی برای محرومان را جلو می برد؛ الگوی هدایت شغلی و راهبری شغلی دو الگوی مذکور هستند.

وی درباره الگوی هدایت شغلی توضیح داد و اظهار کرد: این نوع الگو کارشناس محور است و بر اساس آن حدود 1300 نفر کارشناسان مختلف و کار آزموده در حوزه کسب و کار در کشور داریم که از طریق مشاوره شغلی، مسیر شغلی محرومان را تعیین می کنند و سپس این عزیزان را از طریق آموزش های فنی و حرفه ای راهنمایی و هدایت می کنند.

این اقدامات را ایجاد و به پایداری مشاغل این عزیزان ادامه خواهد داشت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، الگوی راهبری شغلی را یک الگوی کارآفرین محور عنوان کرد و افزود: در این الگو، کارآفرینانی که در زمینه کسب و کار خودشان موفق هستند، ایجاد اشتغال برای محرومان را در رسته ای که تخصص دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی راهبری شغلی کمیته امداد در جهان منحصر به فرد است

الگوی راهبری شغلی کمیته امداد در جهان منحصر به فرد است