مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 04:152020-11-09پزشكي

کووید 19 می تواند به قلب بیماران بدون علامت هم صدمه وارد کند


کووید 19 می تواند کارهای ترسناکی را بر روی قلب انسان انجام دهد به طوری که گزارش شده است در موارد شدید، این بیماری می تواند باعث لخته شدن خون و همچنین باعث التهاب و زخم شود.

- ایسنا/کرمان کووید 19 می تواند کارهای ترسناکی را بر روی قلب انسان انجام دهد به طوری که گزارش شده است در موارد شدید، این بیماری می تواند باعث لخته شدن خون و همچنین باعث التهاب و زخم شود.

آنطور که دکتر پارتو سنگوپتا استاد قلب، رییس بخش قلب و مدیر تصویربرداری قلب دانشگاه ویرجینیای غربی آمریکا در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده است می گوید: تحقیقات جدید نشان می دهد که حتی افراد جوان مبتلا به کووید 19 و کسانی که در فرم های بدون علامت این بیماری بوده، در معرض خطر ایجاد التهاب بالقوه خطرناک در اطراف قلب هستند.

من یک تصویربردار قلب شناس هستم که در حال مطالعه بر روی توسعه روش های تشخیصی برای ارزیابی تغییرات عملکرد عضلات قلب در بیماران مبتلا به کووید 19 هستم.

در مطالعه ای که در 4 نوامبر منتشر شد من و همکارانم شواهدی از ناهنجاری های قلبی در بیش از یک سوم ورزشکاران دانشجویی که آزمایش کووید 19 آنها مثبت اعلام شده بود و در دانشگاه ویرجینیای غربی تحت آزمایش غربالگری قلب قرار گرفتند، را مشاهده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کووید 19 می تواند به قلب بیماران بدون علامت هم صدمه وارد کند

کووید 19 می تواند به قلب بیماران بدون علامت هم صدمه وارد کند