مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 06:102020-11-09سياسي

تدارک ترامپ برای برپایی تجمعات سراسری/ انتصاب ژنرال هایی برای آغاز جنگ


گزارش هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه دونالد ترامپ در حال برنامه ریزی برای برپایی مجموعه ای از تجمعات سراسری است که به ادعای تیم اش، ادای احترام به افرادی است که به وی رای داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ به صراحت اعلام کرد که علی رغم اینکه تحلیلگران رسانه های مستقل گفته اند راهی برای پیروزی در انتخابات ندارد، قصد قبول شکست از جو بایدن را ندارد.

او قول داده است که از طریق دادگاه ها مبارزه کند.

مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ از حامیان و متحدان این کارزار انتخاباتی خواسته تا خود را برای شرکت در تظاهرات سراسری در کشور آماده کنند.

دونالد ترامپ و ستاد انتخاباتی او نتیجه اعلام شده از سوی رسانه ها را نپذیرفته اند و ریاست جمهوری جو بایدن را به رسمیت نمی شناسند.

داد بیل استپین مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ، از حامیان و متحدان این کارزار انتخاباتی خواسته تا خود را برای شرکت در تظاهرات در سراسر کشور آماده کنند.

استپین به آنها گفته است: آماده باشید.

ممکن است هر لحظه به کمک در تظاهرات در ایالت شما نیاز پیدا کنیم تا مطمئن شویم که رییس جمهور را نمایندگی کرده و خود را اعلام کرده ایم.

رانا مک دانیل رییس کمیته ملی حزب جمهوری خواه در واکنش به خبر پیروزی جو بایدن در انتخابات در توییتی نوشت: رسانه تصمیم نمی گیرد چه کسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک ترامپ برای برپایی تجمعات سراسری/ انتصاب ژنرال هایی برای آغاز جنگ

تدارک ترامپ برای برپایی تجمعات سراسری/ انتصاب ژنرال هایی برای آغاز جنگ