مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-09بين الملل

احتمال توقف فروش «اف-35» به امارات توسط بایدن هست


کارشناسان صهیونیست پیش بینی می کند دولت احتمالی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برای اینکه با ایران وارد گفت وگو شود، بندهای توافق نظامی با امارات را تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم نگرانی برخی مقامات و تحلیلگران صهیونیست از پیروز اعلام شدن جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توسط رسانه های این کشور، می گویند احتمال لغو فروش جنگنده های اف-35 به امارات عربی متحده وجود دارد؛ امری که تل آویو از هفته های گذشته دنبال آن است.

به نوشته وبگاه یدیعوت آحارونوت ، کارشناسان اسراییلی در امور غرب آسیا معتقدند دولت بایدن برای جلوگیری از دلسرد کردن مقامات ایرانی و آغاز گفت وگوهایی با این کشور جهت محدودسازی برنامه هسته ای این کشور، احتمالا قرار داد فروش تسلیحات پیشرفته به امارات را متوقف کند.

ایتان گیلبوآ استاد روابط بین الملل و رییس مرکز ارتباطات بین المللی در دانشگاه بار ایلان واقع در فلسطین اشغالی می گوید، بایدن و متحدانش برای اینکه با ایران وارد گفت وگو شوند، ممکن است بندهای قرارداد نظامی با امارات را تغییر دهند و حتی پیشبرد توافق های ابراهیم (توافق سازش بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی) را هم متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال توقف فروش «اف-35» به امارات توسط بایدن هست

احتمال توقف فروش «اف-35» به امارات توسط بایدن هست