مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-09فرهنگي

جشنواره گردشگری مجازی در خراسان رضوی برگزار می شود


مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برگزاری جشنواره گردشگری مجازی باهدف معرفی جاذبه های گردشگری گناباد و بینالود خبر داد.

- امیر ضیاییان در گفتگو با خبرنگار مهر ، از برگزاری جشنواره گردشگری مجازی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری دو شهرستان گناباد و بینالود خبر داد و افزود: این جشنواره برای علاقه مندان حوزه گردشگری که عکس یا فیلم از این شهرستان های استان دارند، برگزار می شود.

مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، معرفی جاذبه های گردشگری دو شهرستان گناباد و بینالود (طرقبه شاندیز)، برگزاری مسابقه عکاسی و کلیپ های کوتاه برای شرکت کنندگان و علاقه مندان به جاذبه های گردشگری استان خراسان رضوی در فصل پاییز را از جمله محورهای این جشنواره دانست.

وی بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند یادداشت های کوتاه در خصوص مفاهیم گردشگری به صورت عمومی یا اختصاصی را برای دو شهرستان گناباد و بینالود(طرقبه شاندیز) ارسال کنند.

ضیاییان ادامه داد: علاقه مندان می توانند عکس ها و فیلم های کوتاه خود را تا تاریخ پنج آذرماه سال جاری به شماره فضای مجازی 09020079757 ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گردشگری مجازی در خراسان رضوی برگزار می شود

جشنواره گردشگری مجازی در خراسان رضوی برگزار می شود