مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-09سياسي

تفاهم نامه ساخت کتابخانه شهر صدرا منعقد شد / تاسیس 2 کتابخانه


در نشست مدیرکل عمرانی نهاد و مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با مدیرعامل شرکت عمران صدرا، تصمیم گیری ها برای ساخت و افتتاح کتابخانه در شهر جدید صدرا قطعی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی امیری مدیرکل عمرانی نهاد، روح الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس و خلیل حاجی پور، مدیرعامل شرکت عمران صدرا در نشستی که به منظور تعیین وضعیت کتابخانه ها در شهر جدید صدرا عصر دوشنبه برگزار شد، در خصوص ساخت و ایجاد دو کتابخانه عمومی در شهر صدرا گفت وگو کردند.

مدیرکل عمرانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز در این نشست با اشاره به اینکه همراهی شرکت عمران صدرا در ایجاد کتابخانه در این شهر بزرگ و تازه تأسیس فارس ارزشمند است، گفت: ایجاد این دو کتابخانه تحولی در حوزه فرهنگی شهر صدرا خواهد بود.

هادی امیری با تأکید بر اینکه کارکرد کتابخانه ها تغییر کرده و از وظایف سنتی خود فاصله گرفته است، گفت: کتابخانه ها در رویکرد جدید خود به پایگاه های فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده اند و زمینه ساز بسیاری از اقدامات مهم فرهنگی در شهرها و روستاها هستند.

امیری با اشاره به اینکه کتابخانه شهر صدرا از جمله کتابخانه های استاندارد خواهد شد، گفت: نقشه های ساخت کتابخانه در اداره کل عمرانی نهاد نیز بررسی شده و این پروژه در موقعیت مکانی مناسب با دسترسی خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ساخت کتابخانه شهر صدرا منعقد شد / تاسیس 2 کتابخانه

تفاهم نامه ساخت کتابخانه شهر صدرا منعقد شد / تاسیس 2 کتابخانه