مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 10:502020-11-09اقتصادي

اولویت ایران خودرو، ارتقای کیفیت محصولات است


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت روز ملی کیفیت از سالن آدیت محصولات این شرکت بازدید و بر افزایش سطح کیفی محصولات تولیدی و جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس، معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو به صورت روزانه خودروهای تولیدی را آدیت (ممیزی) کرده و مجموع این فرآیند را به صورت گزارش ارائه می کند.

این اقدام در راستای جلوگیری از تکرار ایرادات محصولات و افزایش رضایت مشتریان صورت می گیرد.

به مناسبت روز ملی کیفیت، مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در واحدهای مختلف معاونت کیفیت این شرکت حضور یافت تا ضمن تبریک این روز و قدردانی از زحمات تلاشگران این حوزه، در جریان آخرین وضعیت و سطح کیفی محصولات تولیدی قرار گیرد.

مقیمی در این بازدید با توجه به اظهارات اخیر وزیر صمت مبنی بر لزوم ارتقای سطح کیفی محصولات خودروسازان ، اعلام کرد : این خودروساز اهتمام ویژه ای به افزایش سطح کیفی محصولات خود و جلب رضایت مشتریان دارد و حسب تاکید مقام عالی وزارت، در این خصوص برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در دستور کار قرار گرفته است .

وی افزود : همه مشتریان حق دارند که محصولات و کالاهایی که خریداری می‌کنند با کیفیت باشد و به همین منظور علاوه بر ارتقاء کیفیت، طراحی و توسعه محصولات جدید نیز در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ایران خودرو، ارتقای کیفیت محصولات است

اولویت ایران خودرو، ارتقای کیفیت محصولات است