مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-09اقتصادي

تامین و تنظیم بازار گوشت تا مرحله عمده فروشی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است


ستاد تنظیم بازار مصوب کرد که تامین و تنظیم بازار گوشت تا مرحله عمده فروشی به قیمت مصوب بر عهده وزارت جهاد کشاورزی باشد.

- ستاد تنظیم بازار مصوب کرد که تامین و تنظیم بازار گوشت تا مرحله عمده فروشی به قیمت مصوب بر عهده وزارت جهاد کشاورزی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین مصوبات ستاد تنظیم بازار، با توجه به تصمیمات جلسه ستاد اقتصادی دولت برای تنظیم بازار محصولات کشاورزی، مبنی بر همکاری مستقیم دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت (صمت) و جهاد کشاورزی و تقسیم مسئولیت ها برای تامین کالاهای اساسی کشور، مقرر شده در خصوص تامین گوشت قرمز (همانند مرغ و تخم مرغ در مصوبه ستاد اقتصادی دولت) مسئولیت برنامه ریزی و هماهنگی تامین، تولید، عرضه و تنظیم بازار گوشت تا مرحله عمده فروشی به قیمت مصوب بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و در مرحله توزیع و خرده فروشی بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت(سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان) باشد.

در این راستا شرکت پشتیبانی امور دام و مجاز است با رعایت جلوگیری از افزایش قیمت بازار گوشت قرمز با مکانیزم خرید داخلی اقدام کند.

مسئولیت تصمیم گیری در خصوص صادرات و واردات گوشت قرمز (تعیین عوارض و یا ممنوعیت) بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است و وزارت صمت همکاری لازم در خصوص تنظیم بازار گوشت قرمز را با وزارت جهاد کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و تنظیم بازار گوشت تا مرحله عمده فروشی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است

تامین و تنظیم بازار گوشت تا مرحله عمده فروشی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است