مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-10پزشكي

حضور ایثارگرانه کادر درمان در سنگر دفاع از سلامت مردم ستودنی است


استاندار زنجان در پیامی بمناسبت شهادت نخستین بانوی مدافع سلامت زنجان تاکید کرده است: حضور ایثارگرانه و فداکارانه مردان و زنان این سرزمین در سنگر دفاع از سلامت و جان مردم ستودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا جدی بگیریم و تمام دستورالعمل های بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و دیگران رعایت کنیم تا باری از دوش مدافعان سلامت که در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس هستند و یکی یکی پرپر می شوند، برداریم.

اولین شهیده خدمت و مدافع سلامت استان زنجان آسمانی شد سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اعلام کرد: شامگاه روز دوشنبه مورخ 19 آبان ماه خانم اکرم احدیان بهیار بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان و از مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا بعد از حدود یک ماه بستری در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

دکتر مصطفی محمدی با قدردانی از زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر بیش از 9 ماهه کادر فداکار بهداشت و درمان، تیم مدیریتی، فنی و پشتیبانی دانشگاه به ویژه در شرایط توام با تحریم های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی، شهادت این شهیده عزیزه خدمت و مدافع خط مقدم سلامت را به خانواده آن مرحومه و همکاران حوزه سلامت تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: اگرچه شهادت فیض عظیم و توفیق بزرگی است اما فقدان کادر بهداشت و درمان در این شرایط و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایثارگرانه کادر درمان در سنگر دفاع از سلامت مردم ستودنی است

حضور ایثارگرانه کادر درمان در سنگر دفاع از سلامت مردم ستودنی است