مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-10اقتصادي

کلکسیونی از نیروگاه های برق را داریم/صادرات برق ادامه دارد


معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: امروز و با تلاش های انجام شده، کلکسیونی از نیروگاه های برق شامل آبی، سیکل ترکیبی، بادی و خورشیدی را در کشور داریم.

- ایسنا/فارس معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: امروز و با تلاش های انجام شده، کلکسیونی از نیروگاه های برق شامل آبی، سیکل ترکیبی، بادی و خورشیدی را در کشور داریم.

همایون حائری دوشنبه 20 آبان در حاشیه بهره برداری از 5 پروژه برقی در استان های فارس و بوشهر، در جمع خبرنگاران گفت: امروز و با همت بلند متخصصان داخلی ایران یکی از تولید کنندگان سیستم های نیروگاه های بادی است و در ایجاد و توسعه این نیروگاه ها از تجهیزات داخلی استفاده می شود.

حائری یادآور شد: در زمینه انرژی های نو، اقدامات شاخصی طی سال های اخیر انجام شده و در فارس بنا به اعلام مدیران صنعت برق بسترها برای ارتقاء ظرفیت تولید برق تا میزان 640 مگاوات انرژی بادی و خورشیدی فراهم شده است.

در سطح کشور هم امیدوار هستیم که ظرفیت تولید در این بخش را تا پایان امسال به 1000 مگاوات برسانیم.

معاون وزیر نیرو همچنین از تداوم صادرات برق تولید شده در ایران به کشورهای منطقه خبر داد و با تاکید براینکه تحریم ها مانع از این صادرات نیست، خاطرنشان کرد که اکنون ایران به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلکسیونی از نیروگاه های برق را داریم/صادرات برق ادامه دارد

کلکسیونی از نیروگاه های برق را داریم/صادرات برق ادامه دارد