مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:302020-11-10سياسي

یک هزار و 500 برنامه فرهنگی ویژه هفته وحدت در کتابخانه های عمومی برگزار شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه های عمومی استان همدان هر ساله با فرارسیدن هفته وحدت ویژه برنامه های متفاوتی برای تعمیق باورهای دینی برگزار می کنند که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا حدود یک هزار و 500 برنامه در فضای مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر سال با فرا رسیدن هفته وحدت ویژه برنامه های فرهنگی کتاب محور با هدف تعمیق باورهای دینی و شناخت بیشتر اعضا با شخصیت و سیره رسول خدا در سطح 116 کتابخانه عمومی سراسر استان برگزار می شود اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا همه برنامه ها در فضای مجازی برگزار شد.

وی افزود: البته امسال یک تفاوت دیگری نیز داشت که باعث شد این برنامه ها با قوت بیشتری برگزار شود و آن اهانتی بود که در کشور فرانسه به پیامبر اکرم(ص) صورت گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: همه کتابداران کتابخانه های عمومی استان تمام تلاش خود را به کار بستند تا پیام مهربانی و صلح پیامبر اسلام را که بزرگترین معجزه اش کتاب است به وسیله همان کتاب به گوش همگان برسانند.

وی ادامه داد: در این برنامه ها زندگی پیامبر اکرم(ص)، رفتار و اقدامات آن حضرت به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفت و تلاش شد تا تصویری روشن و واقعی از پیامبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 500 برنامه فرهنگی ویژه هفته وحدت در کتابخانه های عمومی برگزار شد

یک هزار و 500 برنامه فرهنگی ویژه هفته وحدت در کتابخانه های عمومی برگزار شد