مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-10اقتصادي

قیمت مسکن روند نزولی را طی می کند/ نرخ بلیت هواپیما از سقف قیمتی عبور نکرد


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی از سقف قیمتی طیف نرخی تعیین شده سال قبل، عبور نکرده اند، گفت: اخبار و رویدادهایی را مشاهده می کنیم که حاکی از آن است که قیمت مسکن روند نزولی را طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی در مراسم ورود 122 دستگاه ناوگان ریلی تولید داخل، در جمع خبرنگاران درباره قیمت بلیت هواپیما و جلساتی که در این باره در حال برگزاری است، بیان کرد: ما افزایش قیمت بلیت هواپیما نداشتیم و فهرستی که طبق آن قرار بود تا 150 درصد افزایش قیمت ها اعمال شود، متوقف شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: شرکت های هواپیمایی از سقف طیف نرخی بلیت ها عبور نکردند و ما گزارشی مستند در این باره هم نداریم.

  وی ادامه داد: شرکت های هواپیمایی را ملزم کردیم در فروش صندلی هواپیما سقف 60 درصد ظرفیت را رعایت کنند و یک صندلی خالی کنار هر مسافر باشد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شرکت های هواپیمایی زیر کف قیمتی رقابت می کردند که ما در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، این موضوع را هم متوقف کردیم.

اسلامی افزود: شرکت های هواپیمایی درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما با استناد به افزایش قیمت ارز، درخواست هایی داشتند که ما اعلام کردیم این نرخ های ارز واقعی نیست و باید اجازه دهند نرخ های ارز متعادل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مسکن روند نزولی را طی می کند/ نرخ بلیت هواپیما از سقف قیمتی عبور نکرد

قیمت مسکن روند نزولی را طی می کند/ نرخ بلیت هواپیما از سقف قیمتی عبور نکرد