مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-10اقتصادي

ادامه ساخت مستند خروج ممنوع درباره کرونا ویروس


علی همراز در این روزها که شیوع بیماری کرونا افزایش یافته، مشغول ساخت مستندی درباره ی این اپیدمی با عنوان «خروج ممنوع» است.

- علی همراز در این روزها که شیوع بیماری کرونا افزایش یافته، مشغول ساخت مستندی درباره ی این اپیدمی با عنوان خروج ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،علی همراز درباره ی جدیدترین اثر خود و شیوه شکل گیری ایده اولیه آن توضیح داد: همزمان با آغاز روزهای قرنطینه در فروردین ماه به این موضوع فکر کردم که بسیاری از مشاغل تحت تاثیر اپیدمی کرونا قرار گرفته اند.

در این شرایط فیلمسازی با وجود ممنوعیت خروج از منزل به چه شکل خواهد بود و چطور می توان فیلمی بدون خروج از قرنطینه ساخت؟ وی با اشاره به تحقیقات گسترده ای که به سرپرستی دکتر مهرناز امین آقایی در خصوص بیماری کرونا و تاثیرات آن شده، افزود: در حین تکمیل تحقیقات چندماهه و مفصلی که انجام شد، من، علی قنبری، درسا مویدی، نجمه اسعدی و نعیمه باستانی وارد نگارش فیلمنامه شدیم که همچنان با روند فیلمبرداری و با توجه به اتفاقاتی که در ایران و دنیا رخ می دهد، ادامه دارد.

این مستندساز با بیان این نکته که تلاش کرده از تمامی ابعاد، پدیده اپیدمی کرونا را مورد بررسی قرار دهد، تصریح کرد: در این فیلم قصد داریم با نگاهی تجربه گرا به فیلم مستند، به تجربه فردی، گروهی و روانی انسان های دنیا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ساخت مستند خروج ممنوع درباره کرونا ویروس

ادامه ساخت مستند خروج ممنوع درباره کرونا ویروس