مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-10اقتصادي

تولید داخل ترمز قطار برای اولین بار/ ورود 122 واگن به ناوگان ریلی


مدیرعامل شرکت راه آهن از تولید داخل سیستم ترمز ملی واگن های باری برای نخستین بار در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید رسولی در مراسم ورود 122 دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل و 15 دستگاه لکوموتیو جرثقیل دار به شبکه ریلی که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: امروز 122 دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل به شبکه راه آهن ملحق می شود که امیدواریم با مساعدت های نظام مالی کشور در سال جهش تولید تا پایان سال تعداد بیشتری از ناوگان در شبکه ریلی به چرخش درآید.

سعید رسولی با اشاره به راه اندازی نهضت بهسازی و نوسازی ناوگان ریلی که از سال گذشته در دستور کار شرکت راه آهن قرار گرفته است گفت: امروز همچنین از طریق تسهیلات خارجی که از سال های گذشته فراهم شده بود 15 دستگاه لکوموتیو جرثقیل دار به شبکه ریلی اضافه کردیم که به ارتقای ایمنی شبکه ریلی منجر می شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن افزود: با همت کارخانجات راه آهن و حمایت از تولید داخل، امروز اولین سیستم ترمز ملی واگن های باری کشور افتتاح می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته رسولی، سیستم ترمز واگن، جزو سامانه های وارداتی بود که 100 درصد در آن وابستگی خارجی وجود داشت ولی امروز توانسته این آن را در داخل تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داخل ترمز قطار برای اولین بار/ ورود 122 واگن به ناوگان ریلی

تولید داخل ترمز قطار برای اولین بار/ ورود 122 واگن به ناوگان ریلی