مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-10اقتصادي

چالش های تعطیلی یک هفته ای شعب بانک ها در استان های کردستان، یزد و لرستان


باتوجه به نقش پررنگ بانک ها در اقتصاد کشور، تعطیلی کامل شعب بانک ها در یک یا چند استان باعث توقف کامل بسیاری از فعالیت های اقتصادی شده و قطعا تصمیم درستی برای کنترل شیوع ویروس کرونا نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در استان های یزد و لرستان هم ستادهای استانی مقابله با کرونا یک هفته همه شعب بانک های استان خود را تعطیل اعلام کردند و ستاد استان کردستان هم 10 روز شعب بانک ها را تعطیل کرد.

درواقع با این تصمیم به مدت یک هفته تا 10 روز همه فرایند افتتاح حساب، درخواست یا ارائه مدارک برای دریافت تسهیلات، نقل و انتقال و واریز وجه بیش از 15 میلیون تومان، دریافت چک بانکی و بین بانکی و دریافت تضامین بانکی و حتی دریافت کارت عابربانک متوقف خواهد شد و این اقدام بسیاری از کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی را به تعطیلی می کشاند و مشکلات زیادی برای مشتریان بانکی به وجود خواهد آورد.

این تصمیم مشکلات زیادی را برای مردم این استان ها به وجود آورده است.

در همین رابطه برخی هم وطنان در استان کردستان در تماس با خبرگزاری فارس مشکلاتی که این تصمیم برای آنها به وجود آورده است را بیان کردند.

یکی از هم وطنان در این رابطه به ما گفت: بنده برای تاریخ 21 آبان ماه یک برگ چک کشیده بودم و می خواستم امروز مبلغی به حساب مرتبط با چک واریز کنم اما همه بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های تعطیلی یک هفته ای شعب بانک ها در استان های کردستان، یزد و لرستان

چالش های تعطیلی یک هفته ای شعب بانک ها در استان های کردستان، یزد و لرستان