مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-10اقتصادي

دلیل نابسامانی در جمع آوری زباله های بندرعباس مشخص شد/ عذرخواهی شهردار منطقه


مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس گفت: پیمانکار جمع آوری زباله در منطقه یک این شهر ترک کار کرده است و تلاش داریم تا با استفاده از ماشین آلات سازمانی مانع از اختلال در این زمینه شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پطرس ترابی در این ارتباط اظهار کرد: از ششم آبانماه جاری، با توجه به افزایش قیمت ها، پیمانکار تنظیف منطقه یک از ادامه کار صرف نظر کرده و ترک کار کرده است.

وی افزود: با این وجود، کار خدمات رسانی به شهروندان و جمع آوری زباله ها مختل نشده و از زمان ترک کار پیمانکار توسط ماشین آلات سازمانی انجام می‎شود.

مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت این مسئله، تاکید کرد: به دنبال انتخاب پیمانکار جدید تنظیف هستیم، اما تا آن زمان از توان ماشین آلات و نیروهای شهرداری برای جلوگیری از مشکلات بعدی استفاده می شود.

ترابی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم، رأس ساعت 21 نسبت به خارج سازی زباله ها اقدام کرده و در این مسئله نیز یاری گر خادمان شهر باشند.

این مقام مسئول در عین حال نیز تاکید کرد: به منظور تحقق حقوق شهرداری در قرارداد مربوطه، اقدامات قانونی و حقوقی لازم پیگیری می شود.

وی ضمن قدردانی از شهروندان به منظور همکاری های مستمر در امور شهر، گفت: تا مشخص شدن پیمانکار جدید و انجام مراحل قانونی، جمع آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل نابسامانی در جمع آوری زباله های بندرعباس مشخص شد/ عذرخواهی شهردار منطقه

دلیل نابسامانی در جمع آوری زباله های بندرعباس مشخص شد/ عذرخواهی شهردار منطقه