مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-10سياسي

جزییات پرونده دستگیری شهردار ساری


پرونده عباس رجبی شهردار ساری با پرونده هایی با موضوع دستگیری های اعضای شورای شهر که با محوریت شهرداران سابق بوده، متفاوت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عباس رجبی در دوره پرآشوبی بر طبقه هفتم عمارت شهرداری ساری به عنوان سرپرست تکیه زد و درنهایت در نیمه دوم سال گذشته حکم او ابلاغ شد و حال بعد از گذشت یک سال و اندی به دلیل تخلفات عدیده در شهرداری، راهی بازداشتگاه شد.

صبح روز 17 آبان ماه خبری با این محتوا: در پی رصد اطلاعاتی دقیق نیروهای امنیتی استان مازندران در ادامه مبارزه جدی و قاطع با فساد و در پی مشاهده تخلفات متعدد در شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار ساری دستگیر شد .

بازهم شهر را در شوک دیگری فرو برد! این بار پس از دستگیری چندین عضو شورا و مدیران شهرداری، نوبت به شهردار فعلی ساری رسید.

  به نقل از منابع آگاه، تخلفات رجبی در پرونده اش با عناوینی همچون اختلاس توأم با جعل، ارتشا و تبانی در معاملات شهرداری درج شده و اهم موضوعات با محوریت شخص شهردار پیگیری می شود.

پرونده رجبی با پرونده هایی با موضوع دستگیری های اعضای شورای شهر که با محوریت شهرداران سابق بوده، متفاوت است.

دستور علنی برگزار شدن دادگاه این پرونده به دادگستری کل ارتباط دارد و به نظر می رسد حکم احتمالی مجازات عباس رجبی: اختلاس و رشوه در قانون تشدید مجازات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرونده دستگیری شهردار ساری

جزییات پرونده دستگیری شهردار ساری