مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-10سياسي

روایتی از جانفشانی شهدای نیروی دریایی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: روحیه ظلم ستیزی و عدالت خواهی تا زمانی که مشعل شهادت در جامعه فروزان است، عامل مهمی برای همبستگی اجتماعی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطا ناوکی در نشست با حجت الاسلام حمید براهویی مسئول نمایندگی قرارگاه ستاد نیروی دریایی سپاه، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان هرمزگان، گفت: شهدا و ایثارگران نیروی دریایی در پاسداری از آب های نیلگون خلیج فارس همه هستی خود را خالصانه تقدیم کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه بسیاری از جوانان انقلابی ما با تقدیم جان و مال خود امنیت و آسایش را به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به ایثارگران و اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ترویج آرمان های بلند این عزیزان نیازمند تلاش مضاعف، برنامه ریزی، همفکری و همکاری نهادهای متولی است.

وی ادامه داد: روحیه ظلم ستیزی و عدالت خواهی تا زمانی که مشعل شهادت در جامعه فروزان است، عامل مهمی برای همبستگی اجتماعی خواهد بود.

ناوکی با اشاره به اینکه امنیت موجود در مرزهای دریایی به خاطر جانفشانی، تعهد و اقتدار دریادلان ایثارگر و همیشه آگاه است، گفت: در جوامعی که وفاداری و ایثار برای حفظ ارزش ها یک اصل محسوب می شود و برای عموم دارای اهمیت است، افراد جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از جانفشانی شهدای نیروی دریایی

روایتی از جانفشانی شهدای نیروی دریایی