مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-10بين الملل

توانایی بایدن برای خنثی کردن اقدامات ترامپ/ با دولت جدید آمریکا نیز مخالفت می کنم


مشاور سابق امنیت ملی آمریکا معتقد است که اگر پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور قطعی شود می تواند با یک فرمان اجرایی تمامی اقدامات «دونالد ترامپ» را لغو و خنثی کند.

- مشاور سابق امنیت ملی آمریکا معتقد است که اگر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور قطعی شود می تواند با یک فرمان اجرایی تمامی اقدامات دونالد ترامپ را لغو و خنثی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با بی بی سی اعلام کرد که جو بایدن اگر بخواهد می تواند تمامی تحریم های وضع شده از سوی دولت دونالد ترامپ علیه ایران را با یک فرمان اجرایی لغو کند.

بولتون در ادامه عنوان داشت که مقابله با ایران باید تشدید شود و درحقیقت سیاست فشار حداکثری ترامپ هم به علت آن که خیلی شدید نبوده ناکارآمد شده است.

وی درباره اثربخشی تحریم ها و سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ گفت: همین که گفته اند در 70 روز آینده هر هفته یک سری تحریم جدید علیه ایران وضع خواهند کرد، نشان می دهد که تا حالا فشار حداکثری نبود که هنوز می شود تحریم جدیدی وضع کرد .

بولتون که پس از اختلاف نظر با ترامپ بر سر مذاکرات صلح با طالبان کاخ سفید را ترک کرد همچنین درباره احتمال لغو تحریم های ایران از سوی جو بایدن، رییس جمهوری منتخب آمریکا، گفت که او در صورت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی بایدن برای خنثی کردن اقدامات ترامپ/ با دولت جدید آمریکا نیز مخالفت می کنم

توانایی بایدن برای خنثی کردن اقدامات ترامپ/ با دولت جدید آمریکا نیز مخالفت می کنم